sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Tuesday, April 01, 2008

Maaf kepada sahabat-sahabat

Saya memohon maaf kepada sahabat-sahabat yang membuat tempahan melalui email. Ini kerana ada email yang tidak sampai kepada saya. Ada juga email yang saya balas tidak diterima oleh sahabat-sahabat penempah. Mungkin masalah sistem ataupun terlepas pandang. Misalnya kes sahabat kita Arie. Setelah melihat komen Arie dalam chat box saya mencari emailnya dalam email box saya. Tapi tak jumpa pula. Saya berharap sahabat sahabat semua memahami situasi yang sukar dielakkkan ini.

No comments: