sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Friday, March 21, 2008

Dapat lagi......

Alhamdulillah , dalam orang lain berebut-rebut dan beratur untuk mendapatkan badik rencung lurah tukang Setopa, saya mendapat khabar gembira sebelum solat maghrib hari ini. Sebilah lagi badik rencong lurah telah siap dan akan berada dalam pangkuan saya esok.

Disamping itu juga, satu lagi khabar gembira ialah sebilah keris melela lok 7 besi tarung ( hitam pekat) telah dihadiahkan khusus untuk saya oleh seorang sahabat . Besi tarung terakhir milik keluarganya yang berusia ratusan tahun kini berada dalam gengaman saya. InsyaAllah saya dalam proses menyiapkan sarung bersama-sama dengan keris milik Ronald. Kalau tidak ada aral melintang saya akan mengupah Tukang Setopa uttuk melurah melela besi tarung terbaru ini.

Sebenarnya melela milik saya yang paling disayangi kini berada dalam dakapan sahabat di Sabah. Jadi melela baru inilah yang bakal mengubat rindu. Harap-harap dapat kayu kemuning emas berplot yang cantik. InsyaAllah

No comments: