sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Saturday, March 15, 2008

Bonsai Jeliti... kongsi minat dengan Sahabat di Johor

Bonsai Jeliti/Melati




Teruja melihat bonsai jeliti dalam multiply sahabat kolektor keris dari Johor saya tumpang seronok. Untuk makluman strazawaf saya juga memiliki beberapa pokok bonsai jeliti, tetapi tidaklah secantik milik strazawaf. Sebenarnya bonsai ini dah lama saya tak membelainya. Tetapi bila melihat koleksi jeliti sahabat dari selatan saya kembali bersemangat memandangkan sudah hampir 4 tahun saya menjaga dan membentuknya.



Bonsai ini diberi oleh saudara saya dari Besut Terengganu. Ia disemai dari biji benih dan diberikan percuma kepada saya.

Terima kasih http://strazawaf.multiply.com/photos/album/7/my_collections_of_bonzai...#1

2 comments:

langkasuka said...

Salam
Cgu, terharu saya bila cgu linkkan multiply saya mengenai bonsai tersebut. Saya tidaklah arif sangat dengan bonsai tersebut, cuma amat berminat. Kebetulan saya mengumpul bonsai lebih awal dari keris...tetapi nampaknya kegemaran begitu tidak lari jauh....Bonsai cgu pun nampak menarik...tu la..nak belek selalu tu yg memakan masa....
peace

Anonymous said...

Tak apa, tak rugi apa-apa pun masukkan link kawan-kawan.