sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Wednesday, February 13, 2008

Terima kasih....

Terima kasih kepada sahabat-sahabat yang memeriahkan dunia siber saya. Alhamdulillah dan InsyaAllah blog Cikgu Nasir akan memasarkan satu lagi barangan ekslusif yang berkualiti tinggi. Atas kepercayaan Datuk Jaafar Kamaruddin pemilik Jejak Sdn Bhd yang memilih blog Cikgu Nasir untuk berkongsi minatnya selama 16 tahun sebagai pengumpul meteor bersama sahabat semua.

Sebenarnya saya amat jarang menonton tv akhir-akhir ini, kisah Datuk Jaafar sebagai pengumpul meteor pernah keluar dalam tv. Atas kelemahan ini saya sebenarnya tidak menyangka akan dikunjungi beliau yang sebenarnya amat berjaya dalam dunia bisnes. Beliau juga memiliki lombong opal di Australia. Kunjungan persahabatan beliau ke teratak saya amat saya hargai. Siapalah saya dalam dunia perniagaan berbanding Datuk Jaafar. Salam persahabatan yang dihulurkan, kecil tapak tangan nyiru saya tadahkan.

No comments: