sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Tuesday, December 25, 2007

Kerja Kursus Pelajar Kolej Mara Banting

Ini adalah antara foto-foto yang dikirimkan oleh pelajar-pelajar Kolej Mara Banting pada saya untuk diabadikan sebagai kenangan.

Tanggal 15/12/2007 beberapa pelajar dari Kolej Mara Banting telah bermalam di Gelora Beach Resort Kubang Golok Bachok Kelatan. Mereka dalam misi menyiapkan tugasan / kerja kursus mereka.

Pelajar-pelajar ini telah menghubungi saya melalui telefon lebih kurang sebulan sebelum tarikh ini dan meminta saya menempah chalet dan sebagainya. Walaupun tersangat sibuk saya gagahkan juga membantu mereka.

Dengan bantuan beberapa pesilat yang ada ( musim banjir) saya telah cuba sedaya-upaya memenuhi hasrat mereka semua sekadar yang mampu. Walau bagaimanapun saya menasihati mereka agar menapis dan menyunting dengan cermat bahan yang mereka ada. Ini kerana tidak semua perkara boleh dijadikan assigment.

No comments: