sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Wednesday, December 26, 2007

Kad Keahlian.....dah jumpa semula!!!


Ini adalah kad keahlian silat saya yang dikeluarkan pada tahun 1986. Kad ini dikeluarkan oleh PSSGGM yang berpusat di Gurun dan di tandatangani oleh Pak Andak Majid. Dah tua-tua begini mengingati semula zaman remaja, alangkah seronoknya.

4 comments:

Anonymous said...

Hehehe.... Bila lihat gambar yang ada pada Kad Keahlian Gayong cikgu? Saya baru perasan yang kening Cikgu Nasir ni mirip seperti Daeng Chelak lah? Haha.... ada connection kot? *wink* Cikgu ni Bugis kot noh?

Anonymous said...

Ha ha ha, tak adalah tengku, saya ni keturunan Melayu Kelantan tulen, tok nenek moyang saya ramai jadi bomoh

Anonymous said...

Hahaha.... dah elok lah tu? Moyang saya dahulu adalah seorang Pawang terkenal pada zamannya? Wah Cikgu ada darah doktor melayu lah ni? Ada Peluang saya nak belajar dari Cikgu lah pulak? *giggle* Hawat Cikgu tak ikut jadi Bomoh sama? Tolong orang yang benar perlukan bantuan itu pahala yang besarkan Cikgu? Takpelah saya rasa ada baik Cikgu pi mengajar sebagai seorang guru sekolah mendidik dan mengasuh dan mangasah jiwa dan bakat generasi muda lagi BEST kan Cikgu? *smile*

Anonymous said...

Family sebelah ayah saya kebanyakannya bomoh, sekarang ni saya ada 3 sedara terdekat jadi tukang urut, semuanya belajar dapat secara mistik.

Pada masa ini saya sering menolak untuk jadi bomoh, kecualai emergency sahaja...