sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Monday, December 24, 2007

Aktiviti malam....di laman rumah



Ini adalah rutin ku pada setiap malam selasa , saban minggu, bulan dan tahun. Saya bersama beberapa orang anak buah, kekadang ramai, kekadang hanya dua tiga kerat bergasak untuk mengeluarkan peluh.
Anak-anak murid saya ni memang suka berlatih sparring secara keras, mereka juga tak suka pakai pelindung badan.
Akhir sekali bila jam menunjukkan pukul 12 malam , kami minum sambil bersembang. Itulah rutin saya sejak 24 tahun lepas.

3 comments:

Mohd Faiz Bin Mohd Lazim said...

waaaaaaaaahh.. smua taiko2 ado.. xaciiii.. huhuhu..

Anonymous said...

Wadduh... besar sekali rumah Cikgu Nasir ya? Seperti balai rakyat noh? Hehehe.... =D Ini yang sering buat Cikgu tidur lewat kan? Sungguh beruntung anak buah Cikgu dapat bermesra dan berlatih hingga lewat malam. Pasti seronokkan Cikgu? *smile*

Anonymous said...

Rumah tu bukan besar sangat, dalam gambar jer nampak besar. Kebanyakan penuntut saya ni sudah bersama saya dari tingkatan satu lagi hinggalah masuk universiti dan bekerja, tetapi masih bergasak dgn saya bila ada waktu terluang