sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Thursday, October 11, 2007

Tempahan sundang




Petang tadi Encik Aidil dari Selangor menempah sebilah sundang dari saya. Saya juga akan tumpang sebilah dengan tempahan Encik Aidil. Kalau tempah dua sekali gus harga boleh kurang sikit. Terima kasih kepada Encik Aidil kerana masih lagi setia membeli senjata dengan saya. Untuk sundang ini InsyaAllah saya akan usahakan harga yang paling rendah daripada Pandai besi. Kerana itulah saya tumpang sekaki, untuk meminimunkan harga upah.

Soal bayaran nanti dulu. Bila sundang dah siap baru bayar. Pendahuluan dengan tukang besi saya bayar dulu. Tak apa, kerana banyak lagi tempahan saya ada dekat Pandai Besi. Lepas Raya InsyaAllah 10 bilah keris akan siap.

Pada 19 hingga 23 November saya akan berada di Kuala Lumpur kerana berkursus. InsyaAllah kalau ada keris yang baru siap sebilah dua akan saya bawa turun ke KL.

1 comment:

Zaris Ahmad said...

Salam cikgu.. sundang mcm ni brape harganya? Bilahnya panjang brape inci? Mekasih cikgu..