sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Wednesday, October 24, 2007

Hadiah kepada negara Malaysia tercinta
























Buku paling lengkap pernah di hasilkan di negara Malaysia tentang keris dan senjata Melayu. Saya telah membelinya dari Cikgu Nordin (editor) . Jadikan ia milik saudara kerana hampir segala-galanya tentang keris terdapat dalam buku ini.

Harganya RM250.00 ( RM250.00+ pos RM20.00) adalah terlalu murah jika dibandingkan dengan kualiti dan khazanah bangsa Melayu yang tersimpan di dalamnya.

Saya sebagai rakyat Malaysia mengucapkan syabas dan tahniah atas kesungguhan Team Tn.Hj Zakaria dan Cikgu Nordin menyiapkan buku ini sempena 50 tahun kemerdekaan negara.

Saya juga diizinkan oleh Cikgu Nordin untuk mengedar dan menjual buku ini. Jika ada yang berminat bolehlah membelinya secara online daripada saya. Untuk makluman buku ini tidak dijual di mana-mana kedai buku setakat ini. Ia dijual secara langsung oleh penulis, editor dan ahli Persatuan Purba Kelantan.

Setakat ini buku ini tiada tandingan dari segi harga dan kualiti. buku keris dari Indonesia berharga Rm350.00. Dapatkan segera sebelum ia habis dijual.

No comments: