sambil fikir zikir sambil zikir fikir

Hadaplah Wajah Mu Ke Mana-Mana Di Situ Ada Tuhan


@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak Cikgu Nasir .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.





HUBUNGI :

handphone/wassap : 0135292452
email : cikgunasir8130@gmail.com
fb: cikgunasir

Monday, October 22, 2007

Buku Rahsia Keris

Terdapat satu buku baru berkenaan keris yang terdapat dalam pasaran . Tajuknya kalau tak silap saya ialah Rahsia Keris. Buku ini diusahakan oleh Cik gu Din ( Diny Antik) dan rakan-rakannya. Cik gu Din merupakan seorang peniaga keris yang berpengalaman, ia juga memimpin Persatuan Purba Kelantan. Sayangnya saya belum melihat isi kandungan buku ini kerana di seal dengan plastik. Harganya boleh tahan iaitu RM250.00 .

Mengikut anak Cikgu Din kandungan buku ini adalah lengkap berdasarkan gabungan buku-buku yan dterbitkan sebelum ini dan juga hasil daripada pengalaman team Cikgu Din.

Jika ada duit lebih saya syorkan saudara membeli buku ini. Saya pun belum memilikinya lagi. Insyaallah saya akan cuba membelinya secepat mungkin.

No comments: